loading...
م نـ و رهـ ا
ƘӇƠƊƛM بازدید : 4 پنجشنبه 25 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

 

دفتر یادداشت روزانه دختر:

امروز باهاش بهم زدم بهش گفتم از اینکه باهاش هستم خوشحال نیستم ..

فکر کردم بهم میگه نرو بمون...اما اون گذاشت که برم...

به همین راحتی کسی رو که این همه دوسش داشتم و منتظرش بودم از دست دادم..............
 
 
 

دفتر یادداشت روزانه بسر:

امروز باهام بهم زد گفت از اینکه باهامه خوشحال نیست ...

انقدر خورد شدم که نتونستم بگم چرا؟!

میخواستم ازش بخوام که نره اما وقتی با من خوشحال نیست نمیتونم به زور نگهش دارم ....

به همین راحتی دختری رو انقدر عاشقش بودم از دست دادم...
 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط _Evil_ در تاریخ 1393/02/26 و 2:22 دقیقه ارسال شده است

kheyli jaleb bood
پاسخ : مرسی از بازدیدتون سربزنید

بازم سر بزنید خوشحال میشم.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظرتون راجع به سایت چیه؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 27
  • بازدید سال : 31
  • بازدید کلی : 360